Anne Gidince İnsan Sessizleşiyor

KeLeBeK     12-05-26     Geceye Dair, Hayata Dair     Anne Gidince İnsan Sessizleşiyor     227 Defa Okundu

Anne Gidince İnsan Sessizleşiyor

Bazen insan en çok annesini özlüyor ama bunu nereye koyacağını bilemiyor.Bir boşluk var… adı konmuyor, sesi yok, ama içinin tam ortasında duruyor. Ne zaman yorulsam oraya çarpıyorum. Ne zaman susturulsam orası daha da büyüyor.“ Anne ” demek bile bazen yetmiyor artık. Çünkü kelime kalıyor, ama karşılık yok.

İnsan büyüyor sanıyor kendini… alışıyor sanıyor. Ama bazı şeyler alışmak değil, sadece taşımakmış. İçinde sessizce yürütmekmiş.

En çok da gece anlıyorum bunu. Kimse yokken, kimse görmezken… insan kendi içine dönünce, eksik olan şey daha net konuşuyor.

Bir ses arıyorum bazen, çocukken duyduğum gibi. Güvende hissettiren, hiçbir şey olmasa bile “tamam” dedirten bir ses.

Ama yok.

Ve yokluk, insanın en çok alışamadığı şeymiş.

Şimdi içimde kalan her şey, yarım bir cümle gibi duruyor. Söylenmiş ama tamamlanmamış… yaşanmış ama bitmemiş gibi.

Belki de bazı duygular anlatılmak için değil, sadece insanın içinde sessizce yaşaması için var

 

Bazı eksikler hiçbir zaman tamamlanmıyor…Anne dediğin biraz da insanın içindeki huzurmuş

Anneler Günü
Sessiz kalan bütün duygular için…

Bu yazımızı beğendiyseniz daha fazlası için Hayata Dair bölümüze göz atabilirsiniz

Sohbet Sitelerimiz

MaviKelebekSohbet

Kulkedisisohbet.net

HayatSohbet.Net

Etiketler

Sende Paylaş  Facebook    Tweet    Pinterest    Google+    Whatsapp  

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?



HayatSohbet.Net

Sitemiz insanların sohbet edip günlük hayatlarındaki boş zamanları sanal ortamda sosyalleşerek yeni insanları tanımaları için kurulmuştur.

Sosyal Medya

Sizde hemen bizi takip edin!

© Copyright 2025 HayatSohbet.NET - Tüm hakları saklıdır.